Het is bijna zover..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van René Pennings - WaarBenJij.nu Het is bijna zover..... - Reisverslag uit Breda, Nederland van René Pennings - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.....

Blijf op de hoogte en volg René

20 Augustus 2012 | Nederland, Breda

Nog 10 dagen en 21 uur en dan is het toch echt zo ver, dan gaat onze reis beginnen! In november 2011 hebben we de knoop door gehakt! We gaan het gewoon doen, we gaan een wereldreis maken. Nu bijna 9 maanden later, en heel veel voorbereidingen, vertrekken we op 30 augustus a.s. om 10.25 vanaf Dusseldorf naar Moskou waar ons avontuur gaat beginnen.

De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met de laatste zaken te regelen. Ons appartement is verhuurd en Toby is onder de pannen, dus we kunnen met een gerust hart gaan!

Hieronder kort ons reisschema voor de komende maanden:
* Rusland Moskou
* Transmongolie (met een stop in Irkutsk en in Mongolie)
* China
* Maleisie
* (Maleisisch) Borneo
* Singapore
* Australie
Alles bij elkaar gaan we ongeveer 10 maanden heel veel zien, meemaken en vooral heel veel genieten.

De laatste dagen in Nederland gaan we vooral nog met heel veel vrienden en familie afspreken om nog even gezellig bij te kletsen en afscheid te nemen. Afgelopen zaterdag zijn wij enorm verrast met een suprise party in El Mundo in Breda met veel van onze vrienden en familie. Het was echt helemaal geweldig.

De komende maanden zullen we regelmatig verslag doen van onze avonturen zodat jullie toch ook een beetje kunnen meekijken in ons leventje de komende tijd.

Liefs René & Anke

• 21 Augustus 2012 - 08:39

Helga:

Hi Meissie,

Heel, heel veel plezier! Geniet van het mooie Azie. Jammer dat ik je niet ga zien in Nepal.
    We gaan genieten van je reisverhalen.

Kus,
    Helga

• 21 Augustus 2012 - 12:08

Maartje:

Het grote aftellen is begonnen.. Joehoe!

• 24 Augustus 2012 - 00:08

Sandra Pennings:

Heel veel plezier samen!
    Groetjes, Sandra.

• 24 Augustus 2012 - 05:06

Selwyn En Carol:

Hoi Rene en Anke
    Héél veel plezier tijdens deze mooie reis. Azie is prachtig met geweldig eten en hele lieve mensen! Jullie gaan genieten!

Ik zie HK niet in het lijstje staan, maar mocht jullie plan veranderen, kom langs en slaap bij ons!

Sel en Carol

• 29 Augustus 2012 - 08:42

Tanja:

Hoi Rene en Anke!

Super veel plezier! Ik ga stikjaloers al jullie mooie berichten lezen komende maanden!

x Tanja

• 29 Augustus 2012 - 08:55

Dennis De Waal:

Ha Rene en Anke,
    Heel veel plezier tijdens jullie schitterende wereldreis. Ik ga jullie verhalen zeker volgen. Geniet ervan en tot over .... maanden

Groeten Dennis en Sabine

• 29 Augustus 2012 - 09:52

Robin.:

Lieve Rene en Anke,

Het was een bijzondere avond gisteren bij Prei en zeker nadat we jullie thuis habben thuisgebracht....( wat een gek gevoel was dat)
    Mega veel plezier samen tijdens deze bijzondere ervaring/reis die jullie gaan maken:)
    Count down is started!

Maak er iets onvergetelijks van en geniet!

Robin.

• 29 Augustus 2012 - 11:41

Bjorn Vissers:

Hoi Rene en Anke,

Heel veel plezier met jullie reis. Ik ga jullie verhalen hier zeker volgen!

Groeten,

Bjorn

• 29 Augustus 2012 - 13:06

Kees:

Nog één nachtje slapen....SPANNEND!

Gr. Kees

• 29 Augustus 2012 - 14:03

Tamara Schoonakker:

Lieve Rene en Anke,

Morgen is het zover!
    Wij wensen jullie een onvergetelijke reis, geniet van al dat wonderlijks schoons.
    Die we hopelijk ook te zien krijgen van de waarschijnlijk honderden foto's die jullie gaan maken.

Dikke kus
    Tamara Frank Demi en Dion

• 29 Augustus 2012 - 16:47

Jean:

Probeer de laatste nacht goed te slapen ( zal niet meevallen ) en geniet van jullie spannende reis.
    Ik ga jullie zeker volgen.

Groetjes Jean.

• 29 Augustus 2012 - 17:47

Loes Bertens:

BIJNA vertrekken !! Heel veel plezier tijdens jullie geweldige avontuur! Goede reis!

Liefs Loes

• 29 Augustus 2012 - 18:37

Remy En San:

Anke en Rene,

Heel veel plezier, heel veel genieten. ennnneeee we zullen jullie missen!

• 29 Augustus 2012 - 22:12

Anna:

Zet um op kanjers. Morgen het begin van de mooiste reis van jullie leven. Geniet en pas op elkaar ook als het soms even tegen zit. veel knufs!!!

• 30 Augustus 2012 - 01:53

Paul En Mirjam:

Hi Rene & Anke, Heel veel plezier! Wij zijn benieuwd naar jullie foto's en verhalen en zullen dit reisverslag zeker volgen. Kijken uit naar jullie komst naar Singapore volgend voorjaar. Goed uitkijken bij het oversteken! Paul en Mirjam

• 30 Augustus 2012 - 04:13

Stephanie:

Hoi René en Anke!
    Heel veel plezier toegewenst op jullie wereldreis, geniet er van! Ik vind het erg jammer dat ik niet naar Nederland kon komen deze zomer en dat ik jullie daardoor niet meer heb kunnen zien maar ik ben blij dat ik hier jullie belevenissen toch bij kan houden.

Groetjes je knappe nichtje en haar eveneens knappe vriend ;-)

• 30 Augustus 2012 - 07:58

Saar:

Hey Ank en Rene,

Heel veel plezier op jullie trip of a lifetime!

X Saar

• 30 Augustus 2012 - 09:26

Ingrid:

Nog een uurtje en dan is het zover... de vlucht naar Moskou vertrekt en jullie spannende avontuur begint. Ik heb me ingeschreven voor de mailinglist, want het ijkt me geweldig om op de hoogte te blijven van jullie ontwikkelingen!
    Heel veel plezier en kom vooral volgend jaar ook weer veilig terug. Pas goed op elkaar.

Heel veel liefs, Ingrid

• 30 Augustus 2012 - 09:26

Ingrid:

Heel veel liefs, Ingrid

• 30 Augustus 2012 - 12:05

Linda:

Nou, jullie avontuur gaat nu echt beginnen. Hopelijk hebben jullie de tijd van je leven en wij zullen het moeten doen met het feit dat we jullie heeeeel lang moeten missen.... Maar we gaan jullie volgen en zullen meegenieten van de avonturen.

Geniet van alle mooie dingen en tot snel!

Groetjes Rene (D), Linda en Sanne

• 30 Augustus 2012 - 21:02

Janus En Felix:

ja ja en wij zitten hier maar in spanje te werken, dan nog een reis in portugal en na zes maanden weer terug inholland
    ank en rene, geniet met volle teugen het is jullie gegund,wij gaan jullie zeker volgen

heeeeel veeel plezier

janus en felix

• 31 Augustus 2012 - 10:46

Linda Pieters:

Wow... vertrokken op jullie fantastische reis!!!

Eerst naar Moskou...waar t niet echt zomer meer is met maar 11 graden..maar dat mag de pret niet drukken! Moskou is supergaaf...lots to dive into!

безопасное путешествие!!

Heel veel liefs,
    Linda

• 09 September 2012 - 18:02

Laura En Twan:

Hey René en Anke,
    Wat gaaf om te lezen hoe jullie eerste week geweest is! Lekker ook, al die noodles...:-)
    Met ons gaat alles goed. Zijn ook nog even lekker een weekendje met z'n tweetjes weg geweest voordat de kleine komt. Mijn buik groeit hard. Maar gelukkig voel ik me nog op en top!
    Geniet ervan! Ik ben benieuwd naar het volgende verslag!
    liefs Laura en Twan